Bild från igår...

Kom till stallet vid typ tre i går ju, och så mötte jag Stina där så då gick vi ut på promenad med Jagge. Sen när vi kom tillbaka till stallet så fråga Stina om jag ville följa med hem till henne, så då gjorde jag det :)

Hemma hos Stina blev det att vi satte oss vid datorn en stund innan vi gick ner och åt bullar och drack cola (MUMS!). 

Mamma hämtade mej vid ca 16.40, då åkte vi till moster och firade för hon fyllde år i går. Så där blev det blåbärs pannacotta och blåbärs cheesecake (MUMS!).
Så då han jag inte blogga något mer igår
Blev några bilder (läs 3) från våran kalla korta promenad igår iafl.
Den bästa kommer här:

©


Idag åkte jag oxå till stallet fast vid typ 13 -14 nångång. Fotade några hästar ute i hagen, och sen hjälpte jag Molly (hon hade stall jour idag) med lektions hästarna sen när dom skulle in.


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tova

Vilken vacker häst! (^.^)

2012-02-07 @ 09:36:51
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

Hej, jag är nu tillbaka, så gott som iaf! ;)

hoppas du tittar in på den nya designen jag har!

2012-02-07 @ 15:33:38
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0