Snart är det början på...

Ett nytt år. 2013. Ett år med förhoppningsvis nya möjligheter och upplevelser. Jag tror att 2013 blir ett toppen hästår för mig i alla fall. Ska försöka komma i gång med tävlandet ordentligt vilket jag är rätt säker på att kommer gå bra, eller inte bra utan bäst. Tävlingssäsongen verkar nice, den börjar rätt tidigt och det är faktiskt hela tre hemmatävlingar. Det diggar vi, Jagge ska få göra hemmadebut. Tror även att jag kommer ha över fyrtio rosetter efter säsongen 2013. Go Liljegårdens Jaguar, den bästa av de bästa.

2013 kommer förmodligen att bli ett suveränt bloggår också. Bloggen fyller snart två år och det inebär att år 2013 har jag bloggat i två år. Hoppas att ni läsare stannar ock kan ha jubileum för att ni har läst den här bloggen länge nu.

Gott nytt år!
Gott nytt gnäggår också från mig Jaguar såklart! Gnägg på er!

/Stina


Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Gott nytt år!! :)

Önskar asslatjejerna.se

Svar: Tack dsm! :)/Ljusdalsryttarna
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-01-01 @ 14:52:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Noomie Sundell

Riktigt fin polle! Gott Nytt År!(:

2013-01-01 @ 21:11:24
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0