Ska kolla på en film....

Idag har vi bakat lussebullar & pepparkakor bilder kommer imorgon. Tredje gången jag bakar pepparkakor den här veckan, börjar få lite teknik nu.
Har även kollat på filmen "Flickan" som jag redan hade sett en gång inna och jag tror jag har den på dvd hemma, men det var länge sen jag såg den så det fick bli den. Nu ska jag kolla på en till film, får se vad det blir.

Imorgon är det julskyltning här som jag tror vi skulle på, och det är även söndag imorgon vilket betyder hemresa till ljusdal igen. Det är även julskyltning i ljusdal som jag får se om jag går på. Ska iafl försöka ta mej till stallet imorgon kväll och kolla på hoppträningen.
Något jag däremot inte ser framimot med morgondagen är att den innebär att jag måste gå ut i snön.... (Har varit inne hela dan idag).
Men om man ska se det positivt tror jag att det har slutat snöa nu ÄNTLIGEN!



/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0