Ojj, det blev shopping istl..

Istället för att blogga som jag skrev att jag skulle göra, blev det en tur till Sundsvall. Va på Siba med syrran för hon skulle köpa en dator. Kollade även efter en iPad på 3-4 ställen i sundsvall och lika många i hudik men dom hade inte rätt modell och färg nånstans. När jag hade börjat vänja mej vid att jag inte skull ehitta nån så skulle vi till ett sista ställe, tror seriöst vi kom dit 18.55 och dom skulle stänga 19, och gissa vad? dom hade en kvar!
Så nu ligger den här på skrivbordet medans jag bloggar ;) 
Köpte även en självutlösare till kameran. Va in på både biltema och hööks men var förståndig och köpte inget där. (Duktiga jag :P)


/Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0