Längtar till nästa tävlingssäsong!

Bästa tiden på året!


Konstigt att jag tycker det som inte äns tävlar.


Lite svårt bara att bestäma vad jag ska åka på för tävlingar, då det beror oftast på vilka tävlingar Stina ska på och så ;) 

Men dom här tävlingarna vill jag iafl åka till, så får vi se hur det blir:

Hudiksvall (hrpk)
5/5

Ljusdal (hemma/lrk)
25 - 26/5
14-15/9

Delsbo (dkrs)
15 -16/6
7-8/9 

Sen skulle det ju inte va helt fel med några större tävlingar som strömsholm/falsterbo/sm, men det kan jag nog drömma vidare om :P

Nu va det här bara hoppning så det kanske blir nån dressyrtävling oxå.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Tycker likadant :)

2012-12-31 @ 11:10:02
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0