Kom på att jag glömde

Att skriva om ridlektionen i måndags. Jag hade Eddie och vi skulle fortsätta lite på det vi gjorde förra gången d.vs öppna. Det gick jätte bra, och han kändes riktigt fin ett tag! Inte så mycket mer att säga om det. Nästa gång ska vi hoppa bana, och såklart ska jag nog ha Eddie då. Imorgon är det kadrillj träning efter lektionerna så då ska jag rida Cartoon. Hoppas det går bra ;)
 


Sista bilden är från förra kadrillj träningen.

Ska föresten hyra Eddie en del på jullovet & redan nästa lördag (15 dec) oxå. Hoppas att det är okey väder så jag kan rida ut. Annars måste jag rida på morgonen och det är så jobbigt att gå upp tidigt ;)
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Alice

Vda fina bilder!

2012-12-07 @ 18:11:27
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0