Drar till stallet

Åker till stallet nu, egentligen är det för tidigt men det går inga fler bussar :(
Men det kan ju bli kul ändå i stallet kke?
Stina ska ju som sagt hoppträna Jaguar på eftermiddagen vid fyra tror jag det var. Så självklart har jag kameran med, jag ska bara orka ladda in bilderna ikväll oxå. Har typ millioner bilder (känns så iafl) som ska läggas ut här och ridlägerbilder som ska skickas fast jag har ju aldrig tid...

Nu ska jag iafl fortsätta läsa en av mina favvoböcker. "Kram från Alice"
/Jossan


Kommentarer
Postat av: Elin

Den har jag också läst!:)

Svar: Vad kul, visst är den bra!? :)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-08-16 @ 14:05:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0