Ur Jaguars perspektiv

Hej! Det är jag som är Jaguar alltså Stinas ponny, hon tyckte att jag skulle skriva något här så då gör jag väl det då. Just nu står jag i hagen med mina två skimmelvänner och myser i solen, det är 12,0 grader här, älskar våren! Idag tror jag nog att vi skulle rida ut, mina hagkompisar sa det till mig. Hoppas vi får hoppa över några stockar, det är sååå roligt, det tycker Stina och hennes mänskliga vänner också. Igår på pay & jumpen var jag duktig, i 70 ville jag skoja lite med matte så då stannade jag en gång på vattenmattan men sen hoppade jag alla hinder, i 90 råkade jag peta ner en bom men jag var jätteduktig enligt matte och fick flera morötter, mums. Stina hade nytvättade kläder och mellan klasserna ville jag skoja lite med henne så när hon ledde runt mig hoppade jag ner i en lerpöl och det skvätte lera över halva henne, hehe. Hon blev bara lite sur på mig men eftersom jag hoppade så bra så blev jag snabbt förlåten. Ha det bra! /Jaguar;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-12 @ 15:03:27
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jätte fin blogg !;)

2012-04-18 @ 23:34:40
URL: http://rebeckahanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0