Såå nöjd

Halloj! Idag var det ju Pay & Jump på klubben, jag är supernöjd.

70: Han var supertaggad men jättefin, ett elr två stopp på vattenmattan,annars superfin.

90: Även här var han supertaggad men också superfin, ett pet men superdupernöjd.

I mellan klasserna hände en lite konstig grej, jag ledde runt Jagge bakom ridhuset och där var det några lerpölar. Jag gick brevid dem och trodde Jaguaren också tänkte det, men han klev ner i en lerpöl och hoppade runt lite där, jag vände mig ju om och kollade vad han höll på med och då skvätte det förstås lera över halva mig... Hahaha.


Haha jag ser ju såå normal ut...

/Stina<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah, snygg detalj :D

2012-04-12 @ 23:40:21
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0