Länge i stallet idag

Idag var jag i stallet till typ 19, älskar att vara där senare än jag brukar (brukar åka hem 17). Idag skulle Stina ha ridit ut med Molly och Moa, men det blev inte så. I stället så red hon till "Skogs hindren" med mej och Julia (alltså vi gick och hon red). Jag och Julia byggde på hindren som fanns där. Jag tog med kameran men jag var så klantig att jag glömde minneskortet i datorn som var kvar i stallet, så det blev inga bilder tyvärr :( men det blev några korta film snuttar (filmade med mobilen) får se om dom kommer upp hör men jag tror det ;)

Senare när Stina och Julia skulle cykla/gå hem så gick jag och kollade lite på en ridlektion eftersom det var hoppning på utebanan lite bilder då istället (Y)

Nu ska jag sätta mej och fixa klart lite bilder tror jag...

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0