Hopplektion idag då :(

Idag var det ridning, och tyvärr var det ju hoppning. Jag hade iafl Eddie som alltid när det är hoppning :)

Ja jag hoppade väl ca  30 - 40 cm kyss. Det var en tvåkomination på ena långsidan, och man skulle göra en volt före och efter.
Jag var inte på "hopp humör" så det var därför jag inte hoppade högre.
I morgon är det bara att hoppas på att skolan slutar lite tidigare. Eftersom jag ska cykla till stallet för första gången i vår :)
Bjuder på en favvo bild från i går :) är lite stolt oxå för att jag lyckades fota med manuella inställningar ;)



/Jossan

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

sv: Precis! Jag hade inte dig så absolut, vi kan göra ett byte. Jag har lagt till dig nu! :D

2012-04-03 @ 09:35:10
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0