God natt :)

Jag skriver väl lite om min dag då ;)

Först var det skola, det var jätte tråkigt på förmiddagen, men eftermiddagen var "chill" med idrott och musik. Vilket var ganska skönt :)

Det var ju fint väder idag oxå så jag köpte en glass och en kex choklad påväg till stallet.
Sen när jag väl kom till stallet så "hängde" jag lite i skötarrummet, Stina var faktiskt inte där på hela tiden :(
Imorgon ska jag inte till stallet tror jag, kanske hinner dit en liten stund...

Jag ska till Nytorp på föreläsning i morgon, med mamma och Cathrin.
Får se om Lovisa också ska med, men eftersom det var på engelska så får vi se :)

Jag har även bokat ridläger, så vecka 25 åker jag, Lovisa och Wille till Delsbo kör och rid sällskap (www.Dkrs.se)
:D *Längtar* ;)

Jag har skrivit ut lite låt texter ikväll, vet inte varför men endå ;)

/Jossan



Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

gott :) Vi har haft nationella prov ända fram till sista lektionen haha.

2012-04-19 @ 16:18:47
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0