God natt :)

Nu är det snart ny vecka, och eftersom min och Stinas uppdatering har varit lite dålig på senaste tiden..
Så vill jag bara säga att, nu är vi back on tack igen med uppdateringen ;)
Anledningen till att jag inte har bloggat är att det är rätt mycket i skolan just nu och så :(
Anledningen till att Stina inte bloggat vet jag faktiskt inte.
(tror jag?)

Idag på eftermiddagen när vi hade åkt hem med bussen, åkte jag till stallet och träffa Stina (Som jag inte hade gjort sen i onsdags :) <3 )
Jag kolla på när det var hoppträning för Sara, jag och Hanna stog inne på banan och fotade lite. Jag hade min kamera såklart och Hanna hade Stinas ;)
Dom som tränade i "ponnygruppen" idag var:

Stina och Jaguar
Cissi och Browny
Lovisa hade både Snövit och Wille.
Moa och Iceman "Isse"
Molly och Libell
Zelda och Douglas
Emma och "Ollie"

Sen ikväll har jag fixat med Mollys header, ni får se den när den är klar ;)
och sen har jag ätit Pizza och kollat på Ponnyakuten. Efter att Ponnyakuten var slut så logga Stina in på Facebook. Så då chatta vi en stund (Y)

Imorgon är det ridlektion som vanligt på måndagar :) Hoppas föresten att Emma (våran ridlärare) är tillbaka ;)

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va snygg blogg!!

vilken gren gillar ni mest?



besök gärna vår! :D

2012-04-23 @ 10:31:47
URL: http://teamjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0