Blogglista - Jossan

Namn: Jossan ;)
Vad drack du senast: Mjölk
Vad gjorde du igår kväll: Satt vid datorn :)
Hur många hamstrar har du haft: Inga.
Kan du gå ner i spagat: Nej ;)
Vad ska du göra i kväll: Sitta vid datorn  ;)
Vad ska du göra i morgon: Inget planerat  :)
Senaste inköp: Glass tror jag ;)
Senaste film: Harry potter och halvblodsprinsen.
Vad har du i ditt fönster: Blommor och prydnads saker
Tycker du om att cykla: Lite :)
Vem sov du över hos senast: Elin tror jag  ;)
Vem sov över hos dig senast:  Stina :D

Vad ska du göra nu: Sitta här och skriva massa blogg inlägg.
Vad ska du göra sen: Åka hem.
Vem träffade du sist: Stina och Julia i stallet
Vem skulle du vilja träffa nu: Stina
Sjunger du i duschen: Nej..!?
Vem ringde dig senast: Mamma
Vem ringde du senast: Mamma
Hur länge sov du inatt: 8 timmar kanske?
När ska du gå och lägga dig ikväll: När jag känner för det :P
Vad gjorde du för tre timmar sen: Var i stallet med Stina och Julia
Vad skulle du vilja göra nu: Chatta på FB

Vänner du kan prata om allt med? Stina och Elin
Person du kan lita på till 100%? Stina och Elin
Har du badat i år? Nej inte vad jag kommer ihåg?
Tidsfördriv? Läsa, lyssna på musik, se en film, blogga,  osv osv.
Vad heter du just nu på msn: Har inte msn, har aldrig haft och kommer aldrig att skaffa!
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Mamma, frågade om hon skulle komma och skjutsa hem mej från stallet...
Hur många syskon har du? 1
Kär i någon just nu? Nej ....?
Känner du någon som heter likadant som dig? Inte känner, men vet om :)
Morgontrött? givetvis;)
När är du född?:  1997.
Var bor du?: Utanför Ljusdal
Nuvarande hårfärg?: -
Riktiga hårfärg?: -
Ögonfärg?: blå/gröna,
Vad läser du för bok nu?: Islandshästen
Humör just nu?: Utråkad
Vad har du för parfym idag?: Jucy cuture
Hur stort är ditt rum?: Största rummet i hela huset :)
Har du tv/dator i ditt rum?: Tv har jag, sen har jag ju bärbar dator, och den har man ju lite överallt....
Tatuering?: Nope
Hur många converse allstar skor äger du?: 2, fast jag skulle inte ha några alls....


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: Tack så mycket!

Detta ridhus var ett såkallat "tältridhus", vilket gjorde att det var betydligt lättare att fota i. Men att vara utomhus gör ändå en stor skillnad.

Fin blogg :)

2012-04-09 @ 21:37:27
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0