Hästlista

Jag har
Borstat en häst (X)
Ridit i tre gångarter (X)
Hoppat en bana på 1 m (nästan)
Ridit ut ensam (X)
Tolkat efter häst ( )
Ridit western ( )
Ramlat av mer än 10 ggr (X)
Ramlat av och skadat mig illa ( )
Ramlat av på ett hinder (X)
Ridit islandshäst (X)
Töltat (X)
Ridit en kadrilj ( )
Kört en häst ( )
Kört en riktig travhäst på travbana ( )
Longerat en häst (X)
Voltige ( )
Blivit sparkad ( )
Blivit trampad (X)
Ridit tre gånger på en dag ( )
Varit på ridläger (X)
Simmat/badat med en häst ( )
Ridit Barbacka (X)
Ridit ut mitt i natten ( )
Ridit 2 på samma häst ( )
Hoppat en terrängbana ( )

Tävlande
Tävlat Dressyr (X)
Tävlat Hoppning (X)
Tävlat Distans ( )
Tävlat Fälttävlan ( )
Tävlat lokalt eller högre (X)
Hoppat clearround (X)
Tävlat klubbtävling (X)
Tävlat western ( )

Jag äger
Ridbyxor (X)
Ridhjälm (X)
Chaps (X)
Ridstövlar (X)
Jodpurhs (X)
Ridspö (X)
Sporrar (X)
Ridhanskar (X)
Ridstrumpor (X)
Skyddsväst (X)

Egen häst/ponny (/X)
Medryttare ( )
Hoppsadel (Lånad)
Dressyrsadel ( )
Allroundsadel ( )
Westernsadel ( )
Armésadel ( )
Träns (X)
Minst 6 täcken (Troligen)
Benskydd (X)
Schabrak (X)

Nämn EN häst som du har
Ridit på: Spirit
Ridit Barbacka på: Jaguar
Ridit ut på: Jaguar
Ramlat av: Jaguar
Hoppat: Jaguar
Tävlat dressyr: Spirit
Tävlat hoppning: Spirit
Kört:
Longerat: Spirit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0