SORF & sjuk

jag har inte sovit någonting den här veckan.
på fredagen sov Olina hos mig, vi somnade kanske halv1-1?
vi vaknade halv 7 eller 7 och fick springa till bussen. direkt efter skolan åkte jag till stallet, red ut med Moa
sen åkte jag direkt till Karin och sov där. vi somnade då kanske också halv 1-1 och vaknade klockan 6...
drog direkt till stallet och hoppade lite.
efter det var jag och Moa i stallet till 6 typ och åkte till henne. vi somnade kanske 12 halv 1 p.g.a att Moa var så taggad och VÄGRADE sluta prata..
jag vaknade 10 över 6 med feber, kunde inte andas, ont i halsen och mitt huvud dunkade av värk..
men jag drog mig iväg till tävlingen i alla fall.
tävlingen gick jättebra för Moa! clearrounden så gick hon felfri och i Lc'n så kom hon på 5,e plats och det var fem placerade!
så det var en lyckad dag :) sen åkte vi till stallet där Karin väntade på mig med sin häst Samba. vi tog en liten sväng ut i skogen och Libell tyckte det var jätteroligt att galoppera men hon blev inte lika stark som hon brukar bli när Isse är med! hon och samba är väärsta bundisar nu! :D
men nu ligger jag hemma sjuuk och tittar på Ponnyakuten 1 :) riktig sån där sjukfilm..
ska försöka dra mig iväg till stallet och hoppa för Emma.
längtar till höstlovet grymt mycket. ska åka till Elin i Bergshammra med Libell och rida där med hennes hästar!
hej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0