Drog till delsbo...

Varit i Delsbo idag med Molly, Karin och Isis vi kollade/fotade på några "hemma ryttare" Emma och Oliver (Olli), Moa och Munsboro Iceman (Isse), Natta och Benjamin.
 Stina var oxå där men hon tävlade så tidigt att varken jag eller Molly han dit i tid för att se på :(

Bilderna från idag (för jag kom ihåg min kamera och har nu ca: 500 bilder att gå igenom.)  ni får se några imorron. Läser du det här och var med idag och tävlade i Delsbo ?

Du får ni jätte gärna joina oss i Facebook gruppen " vi i Hälsingland som åker på ponnytävlingar" där kommer iallafall jag lägga ut nästan alla bilderna så ni vet ;) Vill oxå hälsa att om ni på http://dkrsryttare.blogg.se

 läser detta så kontakta gärna mej eller gå med i gruppen för jag har bilder på er ;) Sorry för att jag inte kan visa några bilder redan ikväll, men jag kan inte det från min iPad.

Bloggar som sagt mer imorron, det finns ju massor att skriva om och visa er. + att jag och Molly har ju lektion imorron. Så då skriver vi väl ett varsit inlägg om det kk ;)
Nu måste jag sova om jag ska orka ha hemstudiedag imorron. Jag var lixom uppe till tolv i lördags sen gick jag upp åtta idag för att hinna till tävlingen (som började nio i delsbo) :)
 /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0