Delsbo

kollade på hoppningen i Delsboo idag  (:
missade tyvärr Stina som hoppade men jag såg Moa och alla andra!
glömde kameran hemma så tog inga bilder förutom på Moa med Isse med sin finaaaa roseett :D och natta som kom 2.a!! :D
hann inte se Emma när hon hoppade La(?) men jag hoppas att det gick gryyymt :D
grymt gjort av alla andra också! såg liksom 9-10 åringar som är SÅ mycket bättre än mig på att rida och så! gryymt
imorgon har jag lektion men gruppen och på Tisdag för Susanne.. ska försöka få ordning på allting.. det ser hemskt ut i dressyren just nu ^^
få hoppas att det går bättre på tisdag.
en bild på Karin.. "svennebananhoppet" någonting som jag satt och skrattade åt i minst 20 minuter :'D
hejj dåå

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi, gullig bild! ;)

2011-09-18 @ 21:43:46
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0