Stadt.

heeej!
inte hunnit skriva så mycket men har inte haft tid..
igår var jag först i stallet och red ut med Moa:) sen drog jag direkt till Olina och vi gick till en fritidsgård som ligger där nära skolan. där träffade vi janko och sen tog det typ en halvtimme så gick vi hem igen. sen direkt upp till skolan igen, nästa morgon asså. Och nu har jag varit i stallet och ridit dressyr med Moa! sen blir isse rädd för något (töntig som han är) och flyger iväg. SÅKLART ska Libell också bli rädd för det. så jag flyger av.. så nu har jag jätteont i rumpan. kul när man ska till Stadtdisco grejen imorgon med Moa, Amanda m.m. och går som en pingvin..
hoppning på söndag för Sara! :D
FREDAG IMORGON! TAGGA
justdet! drar till Elin på höstlovet med Libell! kommer bli hur kul som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0