Något jag uppskattar...


En bild på Prisse före och efter redigering i ps. Den till höger är orginal och den vänstra är redigerad.



Det är så kul att se att folk som ägt ridskole hästarna innan dom kom till LRK, hör av sig och vill veta hur hästarna mår nu samt eventuellt skicka över några bilder till mig/oss.

Jag tycker som sagt att det är jätte kul och om ni som har nån info om ridskole hästarnas tidigare liv eller eventuellt att ni kanske har köpt nån häst från ridskolan. Eller bara har nån bild från stallet som är några år gamla, ja tror ni fattar nu.

Mejla gärna info och bilder till [email protected]
Det uppskattas mycket!

Jag har hittlils fått info/bilder info om Rex och Catja, och väntar på lite bilder och info från den som hadde Prisse förut innan han kom till Lrk.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Sandar

svar: det var jätte bra och jag tackar verkligen det är bra att höra vad alla tycker :)

2011-10-31 @ 22:11:52
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0