Gästblogg :D

Haalloj alla glada :D

jaha, jossan bad mig gästblogga, o  jag har inget bättre för mig så jag gör väl de :) Dessvärre var det ett tag sedan jag var i ljusdal men ahja ;) var på nåt ridläger där för nåt år sedan, då red jag fina molle :D moliére tror jag han hette egentligen ô.õ 
Och så red jag en sötnos som hette dunder oxå, jättefin :D

Själv rider jag på helgestabodarna i sigtuna, där jag bor :) supermys till ridskola ♥ absolut bästa ponnyn heter Musse :) ♥ är skötare på honom o han är helt fantastiskt gosig! En sån som lägger mulen på axeln när man borstar ♥
Han ska förresten vara med på ponnyakuten i sommar :D kanske kan berätta om det i någon annan gästblogg :) helt sjukt kul iaf o jag är sä jätteglad för musse o min underbaraste kompis som är den som ska dit med honom... jag älskar dom båda sjukt mycke! ♥



Min underbaraste sötnos Musse ♥ OBS! Bilden är tagen av mig o är absolut ©! 

Om ni går in på sigtunaridskola kan ni läsa mer om min ridskola :) och om musse oxå, eftersom det står ganska mycket om uttagningen :D <3

Kram alla! ♥

/Signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0