Rolig kommentar




hahah roliga kommentarer man kan få ibland asså...
vem är det som är feg jo det är såklart den som kommenterar anonymt....
Klart han visst kan bli pigg det kan ALLA hästar bli, och föresten hur kan man tycka att nån är feg om man tycker att en häst är pigg??

Klart det där är en docka jag har inte lagt ut några som helst bilder på mig  i bloggen....
Fråga Elin om du inte tror mig, det var ju hon och jag som fotade den där bilden hemma hos henne....

btw imorron kommer kk en film på mitt lilla knas troll
(min katt Tussen) när hon gör spinn....



Kommentarer
Postat av: ANONYM

asso är du seriös.

du är fan skit feg om du tycker sega eddie är pigg.

han kan blir pigg på ärvvarvet när han är med på tävlingar, men inte på lektioner. och du vågar ju inte enns galoppera?! :o och förut när jag såg dig rida så blev du rädd för pompe när han gick in på mitten och sedan så grinade du om du inte fick rida eddie, normalt?

det är ingen docka, jag tycker det ser ut som dig eller det liknar iaf dig ! :D

2011-03-20 @ 08:51:43
Postat av: Cissi

Du "anonym" sluta va så jävla feg o visa vem du är ist.

Jag har ridit Eddie & Jossan har rätt,han kan bli pigg!inte bara på tävlingar utan oxå på lektioner,de kke e du som e feg o inte vågar göra han pigg?

Sluta att kalla Jossan för feg för de e hon fanume inte,de är nog du själv som e feg för du komentarar anonymt.

Jag vågar iaf visa mitt face,så börja våga lite du oxå...annars äre du själv du pratar om att jossan e feg..du kke inte vågar säga själv utan du skyller på att jossan e de?

Gefan i de OK?

Jossan är en snäll tjej, o jag kke inte har sett när hon rider men man säger inte så om andra.

2011-03-20 @ 10:12:09
URL: http://ceciliadaahlin.devote.se
Postat av: cissi

& jossan har oxå rätt med att alla hästar kan bli pigg.Cartoon vart sjukt pigg när jag hoppade med han på en lektion,och han e juh segare än Eddie så alla hästar kan faktiskt bli pigg.De e nog inte du som har märkt de för du har kke inte vågat?

2011-03-20 @ 10:13:40
URL: http://ceciliadaahlin.devote.se
Postat av: Elin

Jag tycker som Cissi oc du Jossan, det är ju Anonym solm är feg!

Har man inget snällt att säga så kan man lika gärna vara tyst!

Heja min bästaste bästis!

Kraaam

2011-03-20 @ 20:24:39
Postat av: Anonym

Jag tycker som Cissi oc du Jossan, det är ju Anonym solm är feg!

Har man inget snällt att säga så kan man lika gärna vara tyst!

Heja min bästaste bästis!

Kraaam

2011-03-20 @ 20:25:13
Postat av: molly

ni fattar väl att hon driver..?

2011-03-21 @ 09:36:16
Postat av: ANONYM!!!

eddie är föööör faaaaan inte pigg!!! fatta?!?! om man jäm,för med en pigg häst så e han wseg som in i bängen.

eddie är typ det segaste hästen på ridskolan..?

nu är det bara att erkänna det!!!

2011-03-21 @ 09:44:43
Postat av: ANONYM....

tjejen är också seeeeg!!!

2011-03-21 @ 09:45:32
Postat av: Anonym

Du gillat vetkligen att man konenterar än fasst man komenterar anonymt eftersom att det står

"tack för din komentar" :p

2011-03-21 @ 15:37:34
Postat av: Anonym

duu e feeg!!!

2011-03-24 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0