Veckans igen

Ett tag var det lite mycket "veckans..." på bloggen så jag slutade med det, men nu kör jag "Veckans blogg".


OBS!
Det är jag som väljer bloggar jag gillar. Så ni behöver inte anmäla er. Men om ni vill att jag ska hitta till eran blogg så kommentera nånstans på bloggen (med eran bloggadress), fast jag gillar inte kommentarer som är t.ex så här "kolla min blogg". Så skriv nån vetig kommentar som hör till inäggen och avsluta med t.ex kolla min blogg **************** den handlar om *******.
Fast ni fattar va?
om inte så fråga gärna... :D
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Men om u bara ska välja ngn blogg som du gillar så blire ju inget roligt, då vinner ju typ en av stor-bloggarna, typ Dressyrmupparna. Det är mycket roligare om man får anmäla sig och så väljer du den som du tycker är bäst elr så lottar du.

<3

2011-06-23 @ 09:45:40
URL: http://elinochasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0