En ny bloggare!

Hej! Jag ska börja blogga på den här bloggen bara så att ni vet. Iaf heter jag Stina och fyller tolv år detta år. Jag

har en egen ponny, Flying Spirit som jag tävlar i hoppning och dressyr med.

Flying Spirit: Spirit är en busig maxad b-ponny på 129,5 cm i mankhöjd. Han är en korsningsponny från Tyskland som är född 1997. Han älskar mat och att vara i skogen. Han tycker också om att hoppa och är även duktig i dressyren. Jag fick Spirit för fyra år sedan då han inte kunde någon dressyr alls. Nu har vi tävlat L:a 1 två gånger med en andraplats. I hoppningen har vi vunnit upp till L:b.

Stina: Jag är en busig tjej som gillar att vara med kompisar och älskar hästar såklart!!! Jag har inte heller något imot skolan, även om det ska bli sjukt skönt med sommarlov. När jag har tid friidrottar jag också en del då mina favoritgrenar är tresteg, höjdhopp och 800 m.                  
Stina Skalberg Halvarsson 
Hopptävling i Hudiksvall.

Har ingen dressyrbild så det får komma sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0