Bilder

Jag kom på att jag inte visat er bilderna från när laget hoppade i Delsbo, jag har helt enkelt inte haft tid och sen har jag faktiskt glömt dom ;)

Sen har jag faktiskt varit och ridit islandshäst idag i tre timmar, jag har bilder.

Så ovanstående bilder lägger jag ut imorron.

Sen tog jag faktiskt hela 2 bilder från ett ridpass med Stina och Spirit
men dom kan ni få se nu :)



nej hörni det verkar vara ntt fel på blogg.se, det går inte att ladda up den andra bilden...
så den spar vi tills imorron. Om det  funkar då så :( ....


Kommentarer
Postat av: kajsa

Riktigt fin ponny har du ! :) Hoppas de går bra för er :)

2011-06-28 @ 09:32:07
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0