Varför man bloggar?

Vissa undrar varför man lägger ner en massa tid på att blogga. När det inte är så många som läser ens blogg. Nu ska jag försöka förklara detta för er.

Jag bloggar inte för statesiken, hur kul det än är att få ihop en massa besökare. Jag bloggar för att jag vill det och för att jag nån gång drömmer om att bloggen ska bli stor men jag inser att det kommer inte gå fort och det kommer inte vara lätt. Jag vet att vägen dit kommer innehålla många elaka kommentarer från randoms tyvärr!

Det är så att allt som en gång lagts ut på internet kommer ligga där förevigt... Folk kommer ta enns bilder och säga att  det är deras men det är så där är tyvärr.

Alltså vart är dagens bloggvärd påväg ?
det verkar som vissa bryr sej mer om att hacka på andra och skriva elaka kommentarer. Isället för att kanske stötta en som tillixempel är rädd för att hoppa eller ramla av eller vad som hälst, så bara skriver man kommentarer som "haha du vågar inte villken fegis du är". Var isället glad för bloggarens skull för att den kanske vågade den där speciella saken.
Eftersom det är valfritt att blogga så i stället för att klaga på uppdateringen kan man ju ta och tipsa bloggaren/bloggarna om vad man vill läsa, eller bara tänka "den personen har ett liv utan för bloggen och kanske inte hinner uppdatera oss massor med inlägg varje dag".

Så nu vill jag att alla i stället för att skriva en massa elaka kommentarer och hacka på folk. Så bry er om varandra och tänk ett steg längre!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: M

Ställde mig själv samma fråga för några dagar sen, och kom fram till att man helt enkelt bloggar för att man vill. Alla knäppa och dumma kommentarer kan man ju gärna leva utan, men strunt samma. Vem fan är dom egentligt som självmant går in på någons blogg för att kommentera negativt. Äsch idioter.

Trevlig blogg i övrigt, jag är inte så inne på hästar eller ridning själv, men här var nice ändå! =)

2011-12-11 @ 23:32:53
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt inlägg :)

2011-12-14 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0