TERMINENS TRISTASTE DAG! :(

Idag har vi haft innebandy tunering :( det är så tråkigt! men det är obligatoriskt (man måste vara med)....
Vill hälst inte skriva mer om det, men nu vet ni iallafall vad jag har gjort idag. Det enda bra med att vara på "tennis hallen" är att det ligger typ väldigt nära stallet. Så då gick jag till stallet, det är där jag sitter nu oxå. Brukar bli hämtad fem fast inte på måndagar för då är det ridlektion. Fast ridlektionerna har tagit uppehåll nu över jul...
Så då är jag bara här och har tråkigt, nyss kollade jag när några hopptränade i ridhuset men nu är dom klara.

Ja, det var allt jag hade att skriva just nu.
hörs mer ikväll!

/Jossan

p.s
jag håller på med en vintrigare design hemma så håll ut, tills den är klar ;)

Kommentarer
Postat av: Zlatan I.

Haha,det är inte farligt att idrotta ibland ! Ni behöver nog springa lite själva då och då istället för att hästarna göra jobbet jämt...

2011-12-21 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0