Så här tycker jag...

I detta inlägg kommer jag att skriva vad jag tycker om lite olika saker.

Min åsikt om skarpa bett: Jag tycker inte illa om folk som använder skarpa bett, det är inte jag som gör det, jag ska inte lägga mig i, ni som götr det har säkert en bra anledning. Själv rider jag på två- och tredelade bett.
Alltså jag tycker inte att man ska använda skarpa bett och dra hästen i munnen, tänk själv hur det skulle kännas!?! Ni som använder skarpa bett klarar säkert av att rida på det, men tänk på en sak: Ett skarpt bett används inte för att göra en dålig sak bra utan för att göra en bra sak bättre.

Min åsikt om tävling: Det finns folk som kollar på andra för att de inte har mäskesutrustning och sådant. Jag tycker att det är lite konstigt, alla måste väl få tävla utan en massa blickar på sig elr? Själv gillar jag väl märkessaker och så men inte för att de är märkesutrusting utan för att det är snyggt och verkar vara av bra kvalitet. Och döm inte folk för att vara oschyssta och bortskämda för att man har märkessaker, lär känna personer först och ha inte förutfattade meningar...Jag tycker att man har rätt till att ha all sortens utrusting utan att man ska få blickar på sig elr dömmas som person utefter sin utrustning.

Det var lite av vad jag tycker. PS. Tål kritik DS.

//Stina:)


Kommentarer
Postat av: Sandra & Evelina

Hej! :)

Sugen på att gästblogga hos oss? :)

Ta en kik här och anmäl dig gärna : http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment

2011-12-14 @ 18:48:33
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Postat av: JFdressage

oh vilken fin blogg! :D

2011-12-14 @ 20:27:01
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0