Fixat julklapp

Idag har det bara varit cill på skolan. Först hade vi typ göra klart (cill eftersom nästan alla är klar med allt).
Sen hade vi engelska men nästan hela klassen (alla utom 3 st) kollade på avatar filmen istället. Efter lunchen hade vi cill/bild (NO/Bild).
Sen när vi hade slutat gick jag hem till Elin och fixade med lite bilder...
När jag kom hem så fixade jag en julklapp, som jag ska fixa klart imorgon. Då slutar vi nämerligen efter julbordet till lunch. Då ska jag vara hos Elin hela eftermiddagen sen ska jag och Åsa (Elins lillasyster) gå ner till stallet (eftersom dom bor typ jätte nära stallet. Det tar typ 10-15 min att gå hemmifrån Elin och Åsa.
Det är skötarmöte klockan 17 det är därför jag och Åsa ska till stallet oxå ;)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0