Kommentarer


Anonym om shopping
Den var fin, jag gillar att den är grön. Vad var det andra du köpte?
ses på måndag


vem har skrivit den här kommentaren?
som svar på frågan så, kommer det ett inlägg till om det jag köpte så alla får se och närmare bilder på borstarna och så...



Jag! om villken?
Hej eran blogg är bäst jag älskar den så!

Jag tycker den med hjärtan far finast och den passar er blogg för den borde älskas av alla!!!!!!!


vem har skrivit den här kommentaren?

om ni har skrivit nån av dom här kommentarerna så kan ni vara så snälla att ge er tillkänna?


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jahaa, okej, jag fattade inte det x'D Men ja, eftersom du säger att du inteär hemma förrän då är det självklart att du får headern ändå. :)

2011-04-30 @ 10:43:41
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Elin

Ett förhör! :)

Den översta har jag skrivit. Jag glömde att skriva mitt namn.

ses på måndag

2011-04-30 @ 16:58:57
Postat av: Amanda

Sv; Hej, jag har tyvärr ingen möjlighet att göra den nu under veckan

då vi har cabare föreställningar må-tis-ons-tors & är i skolan från 9- 21:30

men du kan ju maila bilderna och text os.v till [email protected] så gör

jag den så fort jag får tid. :)

2011-05-01 @ 20:39:38
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0