Emmas Chance

Jag såg en film igår som heter Emmas ChanceDet är en hästfilm och det är därför jag skriver om den här. Det är inte ofta nuförtiden jag ser på hästfilmer, det finns liksom inte så många, de som finns och sägs vara sevärda har jag redan sett.
  Jag tyckte att det var värt att ge filmen Emmas Chance en chans, då den kommit nu i år och såg ut att vara en fin hästfilm. Jag tyckte att filmen var en jättefin hästhistoria, historien var ganska förutsägbar tycker jag men den var ändå fin, för man känner igen sig ganska väl i hur det är att fastna för hästar. 
Det är absolut en hästfilm som är fin att se på om man är hästmänniska och har lite tråkigt. 
 
Filmen handlar om ett räddningscenter för hästar som heter Red Bucket Equine Rescue. Det är ett räddningscenter för hästar som finns på riktigt, det ligger i Californien i USA. Enligt deras hemsida har centret räddat 331 st hästar. In och kika på deras hemsida här, och se filmen Emmas Chance om ni har möjlighet! 
 
 
/Stina
 

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag har sätt Blacbeauty (stav) den är sååå bra

2016-10-02 @ 19:09:24
URL: http://misslisibell.se
Postat av: Anonym

måste se den, verkar jätte bra

2016-10-08 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0