Äntligen dags igen!

Idag åkte jag till Lovisa och red ut med henne. Red Snövit ner till stranden sen bytte vi så jag red Smacken. Det var faktiskt väldigt stor skillnad på dom två så de var lite ovant men kul. 
Det hade hunnit gå hela tre veckor sen jag red senast. Tänkte skriva att det gått tre veckor sen jag satt i en sadel men kom på att det var ännu längre sen då senaste ridturen var när jag red ut barbacka på Eddan. 




På onsdag ska jag förresten hjälpa till på ridlägret på ridskolan så det ska bli väldigt kul som alltid. Var där en sväng i torsdags och fredags också. Onsdagar och fredagar är överlag dom bästa ridläger dagarna eftersom det är uteritt och avslutning dom dagarna. 


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0