God kväll, gott nytt år & jag är tillbaka

Börjar med att önska er ett toppenbra år 2016, och hoppas att ni inlett året på bästa sätt idag.
 
Vad har ni gjort idag?
 
Jag har varit i stallet i stort sett hela dagen, en utmärkt start på ett nytt år tycker jag. Mamma och jag åkte till stallet vid 11 för att fixa Jagge inför hoppträningen vid 12.
 
Träningen gick helt okej, jag skärpte mig en bit in i träningen och red bättre än i början. Åkte hem en sväng och åt lunch efter vi hade släppt ut Jagge igen, och sedan åkte vi tillbaka till stallet och putsade, mamma badade Jaggis och jag red dressyr på en annan D-ponnyskimmel vid namn Max. Det är en kompis ponny, som jag ridit några gånger förut, men det var ett bra tag sedan sist. Det var lite klurigt att hitta knapparna men det blev stor skillnad en bit in i passet, och bitvis kändes det himla bra.
 
Jag lyckades hitta en bild på mig och Max på datorn, men det var länge sedan.
 
 
Det var förresten inte igår jag bloggade senast, hihi, men nu hade jag verkligen lust att blogga igen så here I am.
 
Vill ni höra 2016 års tävlings- och träningsplaner för mig och Jagge?
 
/Stina
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Superfina bilder, gott nytt år!

2016-01-01 @ 18:29:15
URL: http://mathildaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0