Träningsdag

Hejsan på er!
Om cirka 40 minuter ska jag åka mot stallet för att ta in Jagge, mata honom och fixa och pyssla för att sedan rulla mot träningen som jag rider klockan 15.00. Det är dressyrträning för Jennie som vanligt, och jag hoppas och tror att vi kan fokusera på lite mer än att bara hålla i vänstertygeln för att få över nosen på rätt sida, för det har blivit mycket bättre och det har släppt en hel del på bara en vecka, då vi sist tränade. Igår kunde jag i alla fall rida en del skolor och ändå ha nosen på rätt plats, utan att Jagge showade omkring som en liten känguru, haha.
 
Återkommer med hur träningen gick ikväll, ha en riktigt härlig söndag!
 
/Stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0