Pannband & Ridlektion

I söndags hyrde jag Eddie. Han fick inviga sitt ps pannband som jag köpte på sihs. Det blev trist nog dressyr i ridhuset eftersom det är det enda stället där det är okej underlag just nu. Ibörjan var han lite stel/ovillig, men det är sånt jag känner att jag får acceptera när vi inte kan träna dressyr så ofta... Mot slutet blev han dock sådär fantastiskt fin så man aldrig vill sluta.  


Det gör sig verkligen inte rättvist på bild såhär. Men det är i alla fall modellen "tomorrow never dies" och kommer som sagt från ps of Sweden. 


Så till ridlektionen i måndags. Gissa vad? Jo jag fick Bamber som vanligt. Han var väldigt tjafsigt i munnen och jag är inte jättenöjd med vår prestation. Börjar verkligen tappa motivationen till ridlektionerna nu när jag bara får rida Bamber och Dunder. Pratade lite med min ridlärare om det. Men nu är det ju bara två veckor kvar till juluppehållet så jag hoppas kunna hinna med att ta Diskett en gång till. Kan ju knappt rida henne nu heller eftersom det bara går att skritta ute och jag har massor med körkortsplugg så tiden finns tyvärr inte..



Diskett från blåbärhoppningen, vi har inte hoppat alls så mycket så 50cm bar helt lagom för oss. I helgen är det förresten blåbärshoppning igen. Fick em fråga om jag skulle vara med men jag tror inte det. 


Blev ett väldigt blandat inlägg detta men det blir ju så när man slarvat med uppdateringen.

/Jossan 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fina bilder! <3 ponnylucky.blogg.se

2015-12-04 @ 06:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0