Dagens outfit



Drog på mig varma ridkläder idag så jag inte skulle frysa ihjäl. Vilket jag inte heller gjorde.  Åkte iväg och gjorde en väldigt rolig grej som vi får se vad som händer med. Tyvärr kan jag inte riktigt berätta vad det är än, men förhoppningen är att jag kan skriva ett inlägg om det redan nu i veckan. Resten av dagen har jag bara varit hemma och frusit eftersom vi har bytt ytterdörr på vårat hus. 

Min förhoppning är att jag imorgon ska ta mig iväg till stallet och kolla/fota lite dressyrträning som är där. Sen vore det ju alltid kul att fota Stina men vet inte vart & när hon ska rida, så det visar sig väl här om det blir några bilder.


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0