Cartoon och Lilleman del 1

Idag var jag och hälsade på Emma i hennes stuga och i en hage precis brevid den går Cartoon tillsammans med en liten shettis som heter Lilleman.

För er som inte vet vem Cartoon är så är det en fd ridskoleponny som flyttade från ridskolan i slutet av förra sommaren efter att ha fått en skada som gjorde att han inte skulle hålla för att gå lektioner mer.
Han är även den ponny som jag red min första (och hittils enda) pay & ride på. Det är ett fint minne även om det gick sämst, han var superseg och ville knappt trava, för att inte tala om hur ovilig han var att galoppera.
Kämpade trots det mig igenom hela programmet och efter fick jag höra av dommaren att jag iallafall hade kämpat bra som tagit mig igenom hela programmet.

I dag mår han jättebra och har blivit nästan en helt annan ponny, mycket gladare och gosigare än när han stod på ridskolan.

 
 
 
 
 
 
 
 

Det kommer en del 2, det blev så många bilder att ha i ett inlägg!
 /Jossan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0