Tråkigt att inte rida

Idag roade sig Eddie med att skutta över små hinder med barn på blåbärshoppning så då kunde inte jag rida honom. Vilket var lite tråkigt eftersom jag ridit honom varje dag sen i lördags. Det gjorde inte så mycket då jag sov hos Julia med Stina, Julia och Nora igår och följde med Stina till stallet idag och fotade när hon dressyrtränade. Tyvärr har jag inte haft tid att fixa klart dom bilderna ikväll men dom kommer nog någongång under morgondagen innan jag åker till stallet.
För imorgon ska jag rida Eddie igen, vi ska såklart träna dressyr och Stina skulle nog hjälpa mig lite också, så har vi tur kan jag utrusta henne med kameran så kommer det lite bilder.
 
 

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Åh så söt! :) Riktigt fint med lila på skimmlar!

2014-04-26 @ 19:09:18
URL: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0