Dagens ridlektion på... Inte Eddie iallafall...

 
Idag blev det uteritt som jag trodde, eftersom det är lika bra att passa på innan det blir förmörkt för att rida ut på kvällarna. Trodde att jag skulle få Tjejen eller Eddie men tydligen inte eftersom det stod på listan att jag skulle ha Storm. Jag tänkte att mina ben skulle va vid hans knän typ, eller nästan iafl. Men faktiskt så ser jag inte så jätte stor ut på han som alla trodde. 
 

 
 
Önskar jag var lite kortare för det är jättekul att rida b ponnyer! För er som undrar är Storm korsning mellan welsh och shettis. 

/Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

Vad fin han är! Önskar också att jag var lite kortare och kunde rida småponnys hela livet, det är så himla mycket roligare!! :)

2013-08-27 @ 11:00:46
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0