Lycka <3

Åå vad jag är lycklig nu :D

Gissa vad jag har gjort?

Jo jag har beställt en ny systemkamera (Y)

Det blev en Canon EOS 600D <3
Nu är det bara hoppas att den hinner komma innan helgen ;)

Eftersom på söndag ska man förhoppningsvis till hudik med Stina och kolla när hon tävlar :)
Då vill man ju ha med nya kameran dit, fast jag undrar hur bilderna blir isåfall?

Att lixom åka på tävling med en ny kamera man inte "känner" är det verkligen så smart?

haha, Stina tyckte jag skulle ta med båda kamerorna eftersom jag kommer ha dubbelt ett litet tag tills jag har sålt den gamla.
Men vi får väl se hur jag gör ;)

Nu ska jag iafl sova, så god natt ;)
/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0