INGENTING

Har inte gjort mycket alls idag, sov länge, läste en stund. Cyklade med Maja till ett kalas hon skulle på hos en komips, sen cycklade jag själv ner på stan och köpte hörlurar. Då jag glömde dom andra hemma, och jag klarar mej ju inte så länge utan musik :P

I morgon hade jag villat åka med till Rengsjö, eftersom laget tävlar och så. Men det blev inte den här gången, så jag får hoppas att det går bra för alla och sådär ;)
Ska till Delsbo i stället och hälsa på "min" shettis Nelson, det var ju för länge sen sist ;)
Kameran hänger, och med såklart hoppas man på lite fina bilder...
Kom föresten på att jag skrev igår att "Stina kommer hem imorgon"
alltså idag, fast det gör hon inte. Det var bara jag som hade fått för mej att det var söndag idag. Sen kommer hon hem på måndag som hon skrev i sitt inlägg tidigare idag.

/Jossan
Trackback
RSS 2.0