film galen

Pga att det snöat hela dagen har jag blivit galen i att kolla på film, har kollat på tre bara ikväll! :O


Idag var det iafl chill på skolan eftersom 7:orna va bort på Prao. Så vi tjejer i klassen (utom två) bakade pepparkakor som vi bjöd resten av klassen på.

Efter skolan skull ejag egentligen ta bussen till pappa direkt, men jag fick gå till stallet en stund först. 
Gick ditt i snö vädret med musik i lurarna, va där ett tag, träffa först Julia och sen Stina. Stina fick även sin present eftersom hon fyllde år i onsdags men vi inte träffats innan. Blev lite stessigt till bussen sen men det gick, och hos pappa fick jag hamburgare till middag (som jag förövrigt åt till lunch på skolan idag oxå, fast då men lussebullar till efterrätt) 

Sen har jag kollat på film, Tusen gånger starkare (det va samma skådespelare som bästa portkod 1321) , Spirit hästen från vildmarken. Ni få tycka att det är en barnslig film men jag tänker inte bry mej, den är söt....
Sist såg jag Another Cinderella Story (med Selena Gomez)


God natt nu!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Kajza

Alltså, varför snöar det överallt förutom här?? jag vill ha mycket snö NU!!

2012-12-01 @ 14:36:36
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0