Madicken <3

Genomsnäll ponny med glimten i ögat!. Hästar säljes
Typ: C  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 1998  
Namn: Madicken  
Madicken är ett c-ponny sto på 139.7 född 1998. Hon är en genomsnäll ponny med glimten i ögat, okomplicerad i all hantering såsom skoning, lastning och klippning.

Hon är en pigg och glag ponny som ställer upp för sin ryttare, perfekt första ponny! Hon har placeringar upp till La dressyr och LC hoppning med förgående ryttare. Hon har även varit ute på terrängbanan vilket hon älskar!

Nu söker hon ett nytt kärleksfullt hem och en ny ryttare att utvecklas med. Utrustning ingår.

Film: http://www.youtube.com/watch?v=BRtNPQSlJEo

Mejla eller ring vid intresse.
 
 
 
Pris  35 000 kr

Jag är lite inne i det här med egen ponny just nu så det är därför jag er visar annonser fån hästnet som jag hittat <3 <3 <3 <3
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

sv: Hej! Ja, maila till [email protected] så fixar jag såfort jag får tid.

2011-10-16 @ 18:16:07
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du göra en länk till hästen du visa innan den med rubriken ''My dream'' jag tyckte den var så himla fin och vill de annonsen

2011-10-22 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0