Träns från PS Of Sweden

Vet ni vad? Jag har gått och köpt mig ett träns från Perfect Sit Of Sweden. Jag tvivlar på att någon av er har missat att se något av PS träns. En kompis skulle sälja sitt nu, så jag sa att jag ville prova det, fast jag inte haft planer på att köpa något, hehe. Jag har ju liksom gott om träns. Man kan aldrig få för mycket av hästsaker. 
 
Det var ett High Jump Revolution-träns och just dessa har jag tyckt varit väldigt fina innan, har dock bara sett det på bilder. Jag har provat rida med det några gåner, både hoppträning, dressyrträning och uteritt, och Jagge verkar nöjd med det. Han gapade inte alls mycket på det, vilket han annars brukar göra ibland.
 
Här hittar ni mitt träns!
 
Eftersom både jag och Jagge tycker om tränset så köpte jag det, så jag hoppas att Jagge inte säger att han vill ha mer saker än på ett tag, hahah.  
 

Tränset heter ju High Jump men det funkar ju lika bra för dressyren såklart, och ni måste väl hålla med om att det är snyggt?  
 
/Stina

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Kul att han verkar trivas bra med tränset från PS :)

2016-01-26 @ 14:58:30
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0