Sista lovdagen

Har hunnit med en ganska mycket idag ändå. Gick upp vid halv 11 och gick till bussen, sen åkte jag vidare till stallet vid 12. I stallet träffade jag Stina äntligen (hon har varit hemma och sjuk i 2 dagar) var med henne och en massa andra folk tills Stina skulle hem då var jag med dom andra en stund sen åkte jag hem kollade på treserier och åt en Ben & Jerry. Då var klockan ganska så mycket så jag skrev det här inlägget och nu ska jag gå upp och kolla på tv och sova, eftersom skolan väntar imorgon så är det lika bra att vara utvilad (fast vi börjar 12 imorgon som varje torsdag så sämre första dag kan man helt klart ha)

Ja och angående Eddan så fick han ta ett bad idag haha..

/Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0