Stallmys

Idag  har jag bara myst och borstat lite på Eddie men jag var ändå i stallet ganska länge. Eftersom jag var där med Stina och hon måsta ju ta hand om och rida Jagge. Plus att hon tar hand om en annan häst i stallet den här veckan med.

Onsdagar är en väldigt mysig dag i stallet tycker jag och speciellt idag när det var så fint väder och jag fick sluta skolan tidigare. Gjorde föresten en ponnyfläta på Storm också. Det är bra träning nu eftersom han ska vara med i laget och han har mycket man så det blir lite svårt att knoppa.

Fick även en kommentar här om jag kunde visa hur man gör sånna flätor, och visst skulle jag kunna det. Men måste dock fråga Stina om hon kan fota för jag kan inte fota och fläta samtidigt. Dessutom vet jag inte riktigt om det kommer synas så bra på bilder så det kanske blir lättare att göra en liten film, det visar sig. 



/Jossan

Kommentarer
Postat av: Tea

Haha kolla thor

2016-03-22 @ 06:17:01
URL: http://misslisibell.se
Postat av: Joline

Hahaha, där kommer thor å

2016-03-24 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0