Jag har en stark grå ponny

Hej på er!
 
Idag red jag en sväng dressyr i ridhuset på Jaggisen. Han var lite stark och ville nog helst springa runt som en liten grå giraff haha. Det var några dagar sedan jag red ordentlig dressyr, så det kanske va delvis därför han var lite extra stark och bland molnen i tankarna idag.
 
Igår var vi ute i snön med Hanna och Mia, Jagge tyckte det var jätteroligt att galoppera en sväng i snön och han gjorde så gott han kunde att springa ikapp Hanna och Baloo, jag hindrade honom lite för jag hade lite svårt att hålla ordentligt i tyglarna med tumvantar på mig.
 
Det är förresten såå mysigt med all snö som kommit tycker jag, bara vi slipper minus 20 grader..
 
/Stina
 

Kommentarer
Postat av: mia

Hahaha jagge gjorde rivstart med sina bakben igår när vi skulle galoppera. 😀😀😀😀😁😁😁 men det var as roligt 😀😀😀😀

2016-01-13 @ 20:20:10
URL: http://gurramia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0