Två ponnys och en hoppträning

Fredagar består av mycket häst för min del nu för tiden. Eftersom jag både har rid och häst och sen ska rida Diskett. På förmiddagarna blir det oftast Viktor nu mer och idag var det "hoppning" på schemat. Jag kan bara konstatera att jag fortfarande är rädd för att hoppa med andra hästar och jag tyckte det var obehagligt att jag inte kände vart han skulle hoppa av. 

På eftermiddagen blev det ett pass på banan med Diskett. Från början var hon väldigt pigg eftersom det blåste men tillslut slappnade hon av och blev väldigt fin.

Kvällen avslutandes senare med att kolla på hoppträning på ridskolan. 


/Jossan

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är nån häst instagram som heter horses_is_the_real_life och jag tror dom har tagit eran bild som profil bild, det är på Royal och Zacke, det ser ut som eran bild, men jag vet inte riktigt, det ser ut som det

2016-02-13 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0