Mysig barbacka tur

Idag hade jag inga lektioner på skolan då vi vi fick jobba vart vi ville. Dock åkte jag ändå ner en sväng för att ha körlektion (Gud vad jag är trött på det). 

Men sen på eftermiddagen när jag kommit hem igen bestämde jag mig för att ta en tur till Diskett och rida en sväng. Eftersom jag kände mig lite vågad lämnade vi sadeln hemma och det gick minst lika bra ändå. 

Mamma följde med och tog lite bilder på oss men eftersom jag suttit hela kvällen med plugget så kommer jag visa dom imorgon istället. 

Igår blev jag förresten klar med lördagens bilder från mitt hjärtas hösthopp, vilket betyder att det bara är några hundra från söndagens klasser kvar. Skulle kunna ha heltidsjobb att redigera bilder, det tar aldrig slut känns det som och riktigt långtråkigt är det dessutom.



/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0