Mina rosetter

Tänkte skriva ett inlägg om mina rosetter och ett om hur den här senaste tävlingssesongen har sett ut. Först ut är då inlägget om mina rosetter.


Den vita är från när jag var felfri för första gången i LD på hemmatävlingen i höstas och den gula är en ridlägerrosett från 2013, då vi hoppade 60cm felfritt två gånger på avslutningen. 



Den blågula är från ridläget i sommras då vi hoppade en 70cm bana felfritt. 

Den lilla rosa är från hopp Km 2013 då vi fick 4 fel i grunden och därför lyckades vi inte ta nån placering utan det är bara en deltagarrosett.

Den lilla vita är precis som det står på den också en ridlägerrosett, fast då från Delsbo vilket är den enda rosett jag har från en annan klubb hittils och även den enda rosett som inte är min och Eddies utan den fick jag 2012(?) med en supersöt liten B ponny som heter Angel men hon kallades för "Ellie".

Den rödvita är nog den rosett som var roligast att få. Den är från en pay & jump i Borr som jag åkte på i sommras tillsammans med Hanna och hennes förra ponny. Hoppade 70 cm två gånger och andra rundan var felfri. Hela stället var riktigt mysigt att rida på och vi hade super kul! Helt klart ett av sommarens bästa minnen. 


Blå/vita är min första rosett som jag fick på ett ridläger 2009. Redan då hade jag Eddie och jag minns inte mycket men vi hoppade väl 10-20 cm eller så. 

Den gula är min enda riktiga placeringsrosett och den vann vi på dressyr Km förra året vilket var en total överraskning eftersom jag vid den tidpunkten inte alls kunde rida Eddie i form utan hjälptyglar.  Vi red ihop 46.85% och det var jag riktigt nöjd med!

Den vita däremot är från dressyr km iår vilket gick riktigt dåligt även fast vi fick 48.28% han var superfin innan och efter men han dog när vi var på banan och tappade all bjudning tyvärr. Det är också bara en deltagarrosett.

Sista rosetten är en röd som är från hopp km iår. Hade jag blivit placerad hade jag kommit 4a men nu var det bara 3 placeringar så det är också en "deltagarrosett" 


Här är allihopa, totalt är det 10 st varav 9 är mina och Eddies.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: emma

hade varit bättre med mindre bilder, blir så jobbigt när dom är stora

2014-12-03 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0